شهید کریم طریقت (پایگاه مقاومت) | سایت اصلی

سالی که بهارش قدم فاطمه باشد

صدهابرکت از کرم فاطمه باشد

امیدکه یک مژده ز صدهاخبرخوش

پیغام فرج درحرم فاطمه باشد

سال فاطمی برهمه شهداوامام ورهبر،

منتقم خون مادرمون بی بی زهرامبارک

 

جبهه فرهنگی سردارشهیدطریقت


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 فروردين 1394برچسب:, توسط فرهنگی پایگاه

/گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا/

کی‌روش: بازی ایران و امارات بازی مرگ و زندگی نیست/ هر چه در گذشته بود همانجا مانده است

» سرویس: ورزشي - جام ملت هاي آسيا
 
 
 
 
 
 
 

نشست خبری سرمربی تیم ملی پیش از بازی برابر امارات آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا، کارلوس کی‌روش، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر امارات در سومین بازی دور گروهی گفت: بازی مهم و خاصی را به دو دلیل پیش‌رو داریم. دلیل اول این است که هر دو تیم می‌خواهند پیروز شوند تا سرگروه، گروه سوم باشند و دلیل دوم این است که باعث افتخار من است که فردا روی نیمکت ایران می‌نشینم و سرمربیگری این تیم را بر عهده دارم. البته من قبلا در امارات هم کار کرده‌ام و خوشحالم که سرود ملی هر دو تیم را می‌شنوم. ما فردا تلاش خواهیم کرد تا یک بازی جذاب و دیدنی را برای هواداران ایرانی که با تمام وجودشان در استرالیا ما را حمایت کرده‌اند، ارائه دهیم و از آنها تشکر کنیم.

کنفدارسیون فوتبال آسیا کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به خاطر اعتراض به ویلیامز، داور دیدار تیمش برابر بحرین 3 هزار دلار جریمه کرد. کی‌روش در جریان بازی چندین بار به داور اعتراض کرد و پس از بازی هم سخنانی را علیه این داور استرالیایی بر زبان آورد. وی در پاسخ به سوالی درباره جریمه‌ای که از سوی AFC برای او در نظر گرفته شده است، بیان کرد: اصولا ما بابت حرف زدنمان باید پول بگیریم اما در اینجا وقتی صحبتی می‌کنم ظاهرا باید بابتش هم پول بدهم. به همین دلیل درباره AFC و سایر مسائل مرتبط با آن صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره سردار آزمون و وضعیتش نیز بیان کرد: ما به دلیل دو بازی که پشت سر هم انجام داده‌ایم کمی از لحاظ بدنی تحت فشار قرار گرفته‌ایم و وضعیت بدنی بازیکنانمان کمی متفاوت شده است. فردا برابر امارات برای برد به میدان می‌رویم ولی باید بگویم که یکی، دو بازیکن باید شرایطشان بررسی شود و درباره بازی کردن و بازی نکردنشان تصمیم‌گیری کنیم. این مساله فردا روشن خواهد شد.

 

کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره علیرضا جهانبخش و این که چرا او بازی نمی‌کند، عنوان کرد: ما بر اساس شرایط تصمیم‌گیری می‌کنیم. درباره جهانبخش هم باید مثل سوال قبلی بگویم که همه چیز فردا مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با توجه به این که امارات با یک تساوی هم می‌تواند صدرنشین شود، تنها به فرد فکر می‌کند یا نه، اظهار کرد: مطمئنا تلاش ما این است که یک بازی چشمنواز را ارائه دهیم اما در نظر بگیرید که ما فردا با بهترین تیم غرب آسیا روبه‌رو می‌شویم. بازیکنان آنها چند سال است که در کنار هم هستند و چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنند و کار همدیگر را بلدند اما ما هم تیم خوبی هستیم و بازیکنان ما با شرایطی که دارند آمادگی جنگ هستند و هدف ما پیروزی است. با این حال باز هم می‌گویم که هدف اول ما در بازی با امارات ابتدا بازی خوب و چشم‌نواز است و سپس پیروزی در اولویت ما قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی امارات در شکست ایران بر اساس گواه تاریخ گفت: تلاش ما این است که یک بازی خوبی را ارائه دهیم. هر چه که در گذشته بود در همان جا مانده و در الان تاثیری ندارد. مساله اصلی بازیکنانی هستند که با خلاقیت‌شان باید بازی بسیار خوبی را ارائه دهند. بازی ایران و امارات بازی مرگ و زندگی نیست که نتیجه‌اش این باشد که یا صعود یا هیچ چیز. به همین دلیل فرصت ارائه یک بازی زیبا را داریم و باید این اتفاق رخ دهد تا همه لذت ببرند.

کی‌روش در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظرش راجع به مصاف احتمالی ایران با ژاپن یا عراق چیست، گفت: همه تفکرمان بر روی بازی با امارات است.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا نظری راجع به تمرین نکردن ملی‌پوشان در زمین بازی فردا (دو‌شنبه) دارد یا نه، عنوان کرد: البته تمرین نکردنمان در زمین اصلی فقط مختص به ما نیست و شامل حال اماراتی هم می‌شود. صحبت کردن در این باره هم در حال حاضر دیر است و فقط ابراز امیدواری می‌کنم که کیفیت زمین بازی تاثیری روی عملکرد دو تیم در بازی فردا نداشته باشد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

تمجید رویترز از کاپیتان تیم ملی/ نکونام هم چنان قلب تپنده ایران

» سرویس: ورزشي - جام ملت هاي آسيا
 
 
 
 
 
 

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با آن که 34 سال دارد اما همچنان قلب تپنده تیمش است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز به تمجید از جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پرداخته است. در ابتدای این گزارش آمده است: «ممکن است سن و سال نکونام بالا رفته باشد اما این بازیکن کهنه‌کار همچنان تاثیرگذار بازی می‌کند. او یکی از مسن‌ترین بازیکنان حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود اما هرگز آثاری از افت و کند شدن در حرکت‌ را در چهارمین حضورش در این تورنمنت نشان نداده است. اگر آسیب‌دیدگی غیرمنتظره‌ای برایش رخ ندهد، می‌تواند برای یکصدوپنجاهمین بار برای تیم ملی فوتبال کشورش به میدان برود و او را در رده بازیکنانی قرار دهد که به این تعداد بازی ملی رسیده‌اند.»

 

در ادامه این گزارش آمده است: «به خصوص این که هافبک تیم ملی فوتبال ایران، نخستین بازیکن ایرانی است که به این مهم می‌رسد. رکورد به تن کردن پیراهن تیم ملی ایران با 149 بازی در دست علی دایی، موفق‌ترین و پرآوازه‌ترین بازیکن ایران قرار دارد. دایی که مهاجم پیشین تیم ملی ایران است، با رکورد 109 گل ملی، بهترین گلزن تیم ملی ایران و جهان است. نکونام هم با 37 گل در رده چهارم بهترین گلزنان تیم ملی ایران است. هر دوی این بازیکنان بیش از یک دهه در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفته اند. با وجود افتخارهای شخصی که این دو کسب کرده‌اند، هیچ کدامشان در جام ملت‌های آسیا پیشینه قهرمانی ندارند. سه قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا بین سال‌های 1968 تا 1976 رقم خورده است. زمانی که دوران فوتبال علی دایی هنوز آغاز نشده بود و جواد نکونام نیز به دنیا نیامده بود.»

 

رویترز در ادامه آورد: «این شاید آخرین شانس برای نکونام باشد تا بتواند به سال ها قهرمان نشدن تیم ملی به همراه حمایت‌های بسیاری که از آنها می شود پایان دهد. ایرانی ها هواداران متعصبی دارند که با حمایت آنها توانستند در دو دیدار نخست شان به پیروزی برسند. آنها دو دیدار نخست خود را مقابل بحرین و قطر پیروز شدند بدون آن که گلی دریافت کنند. ایرانی‌ها در حالی که یک دیدار دیگر از مرحله گروهی باقی مانده است، موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی هم شدند. آنها دیدار پایانی مرحله گروهی را نیز فردا (دوشنبه) مقابل امارات متحده عربی برگزار می کنند که فقط برای صدرنشینی در گروه است تا مشخص شود کدام تیم باید به مصاف ژاپن برود و کدام تیم باید با عراق دیدار کند.»

 

متخصصان در زدن ضربه‌های کاشته

خبرگزاری رویترز در پایان گزارش خود نوشت: «ایرانی‌ها با حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ها به هیچ وجه ناآشنا نیستند. آنها از سال 1980 تاکنون توانسته‌اند هشت بار از گروه شان صعود کنند اما طی 39 سال گذشته هرگز راهی به فینال نیافته‌اند. بیشتر موفقیت های اخیر تیم ملی فوتبال ایران نیز به خاطر جواد نکونام بوده است. او فقط کاپیتان تیم ملی نیست، که به عنوان بازیساز و یک ضربه کاشته زن متخصص نیز مورد توجه است. او ممکن است از سال 2013 تاکنون برای تیم ملی ایران گلی نزده باشد اما همچنان هسته اصلی این تیم به شمار می‌رود. او همواره و زمانی که بازیکنان جوان ایران کنترل خود را از دست می دهند و عصبانی می شوند، همچنان خونسرد به نظر می‌آید. نکونام در این زمینه می گوید: «تجربه بخش بزرگی از فوتبال است. به تیم کمک زیادی می کند اما وقتی شما در زمین مسابقه هستید، فقط تجربه نمی تواند موجب پیروزی شود.» نکونام بیش از آن که نماد تیم باشد، به عنوان "پیش‌رو" در تیم مورد توجه است. او نخستین بازیکن ایرانی است که به صورت حرفه ای در فوتبال اسپانیا حضور پیدا کرد. او پس از نمایش درخشان در جام جهانی 2006 آلمان موفق شد توجه سران باشگاه اوساسونا را به خود جلب کند. او روی توپ کنترل خوبی دارد و پاس دادن در دستور کارش قرار دارد. با این ویژگی ها، نکونام توانست 6 فصل در لالیگا بازی کند و در 173 دیدار برای اوساسونا، 26 گل وارد دروازه حریفان کند. در سال 2012 او به لیگ برتر ایران بازگشت و با استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. او سال گذشته به اوساسونا بازگشت. عملکرد عالی نکونام موجب شد تا در فهرست بهترین بازیکنان سال آسیا هم قرار بگیرد و در نهایت هم رتبه دوم را از آن خود کرد. او اکنون امیدوار است بتواند جام قهرمانی در آسیا را نیز به خانه ببرد.»


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد

 
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آستانه حضور تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی فهرست بازیکنان دعوت شده به این اردو اعلام شد.

بر اساس تصمیم کادر فنی، 23 بازیکن زیر باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند:

دروازه‌بانها: رحمان احمدی (سپاهان)، علیرضا بیرانوند (نفت)، محسن فروزان (اسنقلال)

مدافعان: وریا غفوری (سپاهان)، رامین رضاییان ( راه آهن)، مرتضی پورعلی گنجی (نفت تهران)، محمدرضا خانزاده (پرسپولیس)، امیر حسین صادقی (استقلال)، هاشم بیک زاده (استقلال)، احسان حاج صفی (سپاهان)، حبیب گردانی (تراکتورسازی)، محمد نژادمهدی (پدیده)

بازیکنان میانی: امید ابراهیمی (استقلال)، محمد نوری (پرسپولیس)، ایمان مبعلی (نفت تهران)،خسرو حیدری (استقلال)، آندرانیک تیموریان(استقلال)، وحید امیری (نفت تهران)، سروش رفیعی (فولاد

مهاجمان: سجاد شهباززاده (استقلال)، سردار آزمون (روبین کازان روسیه)، مهدی شریفی (سپاهان)، مسعود حسن زاده (ذوب آهن)

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید ساعت 15 روز شنبه (22 آذر) در هتل آزادی حاضر شوند.

انتهای پیام /

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

پرو هم خواستار بازي دوستانه با ايران شد/ شاگردان كي روش در كانون توجه تيم هاي آمريكاي جنوبي

پرو هم خواستار بازي دوستانه با ايران شد/ شاگردان كي روش در كانون توجه تيم هاي آمريكاي جنوبي

خبرگزاری بسیج: بعد از تیم ملی ونزوئلا تیم دیگری از آمریکای جنوبی هم به دنبال بازی با تیم ملی ایران است.

به گزارش خبرگزاري بسيج، بعد از اینکه سرمربی تیم ملی ونزوئلا از دیدار تیم ملی این کشور با تیم ملی فوتبال ایران در روز 22 مهر خبر داد، یک سایت پرویی هم احتمال بازی تیم ملی این کشور با شاگردان کارلوس کی‌روش را در شهریورماه مطرح کرده است.

طبق اعلام روزنامه پرویی «Elbocon» تیم فوتبال پرو روز 9 سپتامبر (18 شهریور) در دوحه میهمان تیم ملی قطر یکی از حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا، خواهد بود. در همین حال این روزنامه اعلام کرده که تیم ملی پرو قصد دارد در تور تدارکاتی خلیج فارس یک بازی هم با تیم ملی ایران انجام دهد. ظاهراً تیم ملی پرو، ایران را به عنوان گزینه اول بازی تدارکاتی در روز 5 سپتامبر (14 شهریور) انتخاب کرده است.

پرویی‌ها قصد دارند در امارات یا بحرین به مصاف شاگردان کی‌روش بروند. در عین حال اگر ایران با این بازی موافقت نکند، ترکیه، کره جنوبی و امارات دیگر گزینه‌های پرو برای دیدار تدارکاتی هستند.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

شاگردان کی روش مهر ماه به مصاف ونزوئلا می‌روند

شاگردان کی روش مهر ماه به مصاف ونزوئلا می‌روند

خبرگزاری بسیج: سرمربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا از دیدار با تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، وئل سانوین سنتر سرمربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا اعلام کرد که تیم ملی این کشور روز 10 اکتبر (18 مهر) با تیم ملی عمان دیدار خواهد داشت و سپس به مصاف ایران می‌رود.

سایت ونزوئلایی « TAL CUAL DIGITAL » که این نقل قول را از سانوین سنتر منتشر کرده در ادامه نوشته که دیدار ایران و ونزوئلا 14 اکتبر (سه شنبه 22 مهر) برگزار خواهد شد.

پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و کره جنوبی دیدار تدارکاتی تیم ملی دو کشور در 27 آبان را تایید کرده بودند. هر دو دیدار ایران مقابل ونزوئلا و کره جنوبی در سایت فیفا ثبت شده است. در سایت ونزوئلایی و فیفا اشاره‌ای به محل برگزاری این دیدار نشده است.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

سابه یا: با مسی هر چیزی ممکن است/ پیروزی ارزشمندی بود

سابه یا: با مسی هر چیزی ممکن است/ پیروزی ارزشمندی بود

خبرگزاری بسیج: سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: مقابل یک تیم پرتلاش بازی می‌کردیم و برد ارزشمندی کسب کردیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج،آلخاندرو سابیا پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ما در نیمه اول هجومی بازی کردیم ولی در نیمه دوم تیم ایران در ضدحملات نابودکننده ظاهر شدند. آنها خوب سازماندهی شده بودند.

آلخاندرو سابلا در پایان بازی آرژانتین مقابل ایران در مورد اینکه چرا مسی را با وجود عملکرد بد تا پایان مسابقه در زمین حفظ کرد، گفت: او بازیکن تمام کننده ای است، مسی جلوی تعداد زیادی تماشاگر بازی می‌کرد و بازی مشکل شده بود اما با حضور مسی همه چیز ممکن است. مقابل یک تیم پر تلاش بازی می‌کردیم اما این برد بسیار با ارزش است.

وی همچنین اعلام خطای پنالتی به سود ایران را رد کرد و گفت: من با بازیکنم صحبت کردم و او گفت فقط توپ بازیکن را زده و حرکتش پنالتی نبوده است.

سابه یا با ابراز خرسندی از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 اظهار داشت:‌ در نیمه اول کار سختی داشتیم اما به سه موقعیت گلزنی رسیدیم. در نیمه دوم نیز چند فرصت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از بازی خوب تیم ایران تمجید کرد و گفت: ایران بازی خوبی را ارائه کرد. آنها قادر بودند هر وقت ما توپ را از دست می‌دادیم صاحب موقعیت شوند.

سابیا در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعی بود که ما می‌خواستیم ببریم. با این وجود نگران آینده هستیم اما تلاش‌مان این است که در دیدارهای آینده در ضدحملات بهتر کار کنیم.

وی در مورد عملکرد علیرضا حقیقی گفت: فکر می‌کنم که هر دو دروازه‌بان خوب کار کردند. فکر می‌کنم ضربه مسی را هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست بگیرد، حتی اگر دو دروازه‌بان هم درون دروازه ایران بودند نمی‌توانستند ضربه مسی را بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین افزود: مایلم به تیم ایران تبریک بگویم چرا که بازی خیلی عالی را به نمایش گذاشت. سخت بود که ما بتوانیم در فضای دفاعی ایران صاحب موقعیت شویم.

سابیا در خصوص تغییرات تیمش در دقایق پایانی دیدار مقابل ایران گفت: ما می‌خواستیم از جناح راست هم حمله کنیم. به همین خاطر چند تعویض انجام دادیم تا بتوانیم فرصت‌های بیشتری را ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مورد میزان رضایتش از عملکرد این تیم گفت: بوسنی و ایران دو تیم متفاوت هستند. بوسنی با ذهنیت متفاوتی بازی کرده و تهاجمی‌تر بازی می‌کند، در حالی که ایران آن چیزی که ما تا به حال دیده‌ایم بیشتر برای دفاع و ضدحمله آماده است.

وی افزود: ایرانی‌ها مسی را گرفته بودند و تلاش می‌کردند در ضدحملات گل بزنند. آنها در نیمه اول دو موقعیت داشتند و در نیمه دوم هم چند فرصت برای گلزنی داشتند.

سابیا در مورد عملکرد داور و نقش او در پیروزی تیمش گفت: باید بگویم که برخورد مدافع ما با مهاجم ایران پنالتی نبود، چرا که بازیکن ما توپ را زد. من از بازیکنم پرسیدم که او گفت فقط توپ را زده است. مایلم که دوباره به ایران تبریک بگویم. کی‌روش مربی بزرگی است و کارش را هم خیلی خوب انجام داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در پاسخ به این پرسش که ایران قبل از گل مسی موقعیت‌های گل زیادی داشت، گفت: ما باید تلاش کنیم که با روش‌های دیگری هم گل بزنیم. مسی بازیکن بزرگی است و توانست در این دیدار گل بزند.

وی با بیان اینکه تیمش به فکر تغییر روش برای زدن گل است، افزود: مردم آرژانتین باید از همه بازیکنان داخل زمین تشکر کنند. من فکر می‌کنم که تیم ما کاملاً متحد بوده است و روابط خوبی بین بازیکنان وجود دارد. هواداران روی سکوها هم خیلی مهم بودند که حمایت کردند.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

کی‌روش: داور از 5 متری پنالتی ما را نگرفت/ آنها نابغه داشتند ما بازیکنان تلاشگر

کی‌روش: داور از ۵ متری پنالتی ما را نگرفت/ آنها نابغه داشتند ما بازیکنان تلاشگر

خبرگزاری بسیج: سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به عملکرد داور انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، کارلوس کی‌روش پس از نمایش درخشان ایران در برابر آرژانتین گفت: انتظارم از بازی همان چیزی بود که در عمل دیدیم. آرژانتین خیلی خوب بازی می‌کرد اما ایران تمرکز بسیار خوبی داشت . لحظات آخر بازی احساسی را دیدیم. لازم بود بهتر دفاع کنیم. قول داده بودیم که بهتر کار کنیم.
 
وی ادامه داد: تلاش داشتیم به دروازه آرژانتین نزدیک شویم. چند فرصت گلزنی خیلی خوب داشتیم و دو شخصیت متفاوت نقش بازی کردند. آرژانتین برد و بهترین بازیکنان را داشت. آنها بارها تلاش کردند که بتوانند گل بزنند. مسی بهترین بازیکن جهان است. شخصیت بعدی داور بود که پنالتی واضح ما را نگرفت. من نسبت به عملکرد بازیکنان افتخار می‌کنم. قابل قبول نیست که داور فقط 5 متر با صحنه فاصله داشته باشد و پنالتی را نگیرد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اظهار کرد: ما می‌خواستیم بازی را ببریم به همین دلیل در 5 دقیقه آخر شوتزنی را در دستور کار قرار دادیم، اما وقتی مسی هست می‌تواند تفاوت را رقم بزند. اگر داور پنالتی را گرفته بود آرژانتین نمی‌توانست به راحتی به ما گل بزند.
 
کی‌روش در پاسخ به این سوال که مردم شکست را حق ایران نمی‌دانند آیا به صعود فکر می‌کنید یا حضور افتخارآمیز، گفت: من نمی‌توانم پیش بینی کنم که چه می‌شود، اگر می‌توانستم الان اوضاع دیگری حاکم بود. ما الان به استراحت احتیاج داریم. چهار روز وقت داریم یک روز باید استراحت کنیم. هدف من این است که بازیکنان را متمرکز نگه دارم. ما در نیمه اول رنج کشیدیم. در نیمه دوم قوی‌تر شدیم. طبیعتا آرژانتین شایستگی داشت.
 
سرمربی ایران گفت: یک تیم نابغه داشت تیم دیگر بازیکنان تلاشگر. من باید با احتیاط صحبت کنم. ضربه مسی عالی بود. من هنوز درباره داوری صحبت دارم. از این ناراحتم که داور صحنه را دید اما پنالتی نگرفت. من ویدیو را دیدم او درست در 5 متری صحنه بود. اما نگرفت. امیدوارم من به خاطر این صحبتی که می‌کنم جریمه نشوم. داور در سطح این بازی نبود. آرژانتین تیم قابل ستایشی است. من نمی‌توانم از تمام کسانی که در ورزشگاه هستند تشکر نکنم. اصلا احساس نکردیم که همه آبی و سفید هستند. لحظه‌ای که هواداران نسبت به موقعیت‌های ایران واکنش نشان می‌دادند بازیکنانم روحیه می‌گرفتند.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

دژاگه: داور پنالتی را می‌گرفت،پیروز می شدیم

دژاگه: داور پنالتی را می‌گرفت،پیروز می شدیم

خبرگزاری بسیج: افبک تیم ایران گفت: اگر داور خطایی که روی من انجام شد را پنالتی می‌گرفت، می‌توانستیم پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، اشکان دژاگه پس از دیدار ایران و آرژانتین گفت : فکر می‌کنم ایران عملکرد خوبی داشت و ما می‌توانستیم آرژانتین را ببریم و حتی داور یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفت. 

وی افزود: بعد از بازی نمی‌توان در خصوص پنالتی و دیگر مسائل صحبتی انجام داد. ما 3 روز وقت داریم و باید تمرین و استراحت کنیم و هنوز نیز شانس داریم و اگر مقابل بوسنی خوب ظاهر شویم از گروهمان می‌توانیم صعود کنیم. 

دژاگه خاطرنشان کرد: در بازی نیجریه کمی شرایط متفاوت بود و بازی با تیم‌های آفریقایی سخت است. آنها دفاع خوبی دارند و بسیار فشرده کار می‌کنند. برابر آرژانتین تیم ما خوب بود و حتی شانس پیروزی نیز داشتیم.

بازیکن تیم ملی عنوان کرد: نباید فراموش کرد که ما با آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی داشتیم. باید برابر بوسنی هم خوب بازی کنیم. من بعد از بازی ناراحت شدم اما فوتبال همین است و نمی‌توان کاری کرد. 

وی ادامه داد: تمام بازیکنان از بازی خوب ایران برابر آرژانتین خوشحالند و باید برابر بوسنی نیز همین گونه خوب کار کنیم و پیروز میدان شویم تا هواداران ایران را خوشحال کنیم.

دژاگه گفت: اگر پنالتی ما گرفته می‌شد کار برای آرژانتین سخت بود و شاید ما در این دیدار پیروز میدان می‌شدیم. من و قوچان‌نژاد موقعیت‌های خوبی در این دیدار داشتیم و اگر کمی شانس داشتیم توپ ما گل می‌شد. گلر آرژانتین خیلی خوب بود و توپ‌های بسیاری خوبی را مهار کرد. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید پس از دیدار برابر نیجریه چندان از بازی ایران رضایت نداشتیم، تصریح کرد: من از بازی خودم مقابل نیجریه راضی نبودم اما بچه‌ها در آن دیدار خیلی خوب بودند. امروز هم ما بهتر کار کردیم و انشاءالله در بازی برابر بوسنی بهتر از این نیز شویم.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

مسی: ایران نمایش فوق العاده ای داشت/ ایران نه تنها من بلکه همه بازیکنان آرژانتین را مهار کرده بود!

مسی: ایران نمایش فوق العاده ای داشت/ ایران نه تنها من بلکه همه بازیکنان آرژانتین را مهار کرده بود!

خبرگزاری بسیج: لیونل مسی در پایان دیدار به تمجید از تیم ایران پرداخت.

 به گزارش خبرگزاری بسیج،لیونل مسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ایران به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که ما بازی سختی را پشت سرگذاشته‌ایم. باید صادقانه بگویم که ایران نمایش خوب و عالی داشت و راه‌های نفوذ ما را بسته بود. به همین خاطر شکستن سد دفاعی آنها سخت بود.

وی افزود: در نیمه اول ما تلاش کردیم تا بتوانیم به دروازه ایران نزدیک شویم اما آنها به خوبی دفاع کردند و برای این کار سازمان دهی شده بودند. البته ایران چند موقعیت خوب هم برای گلزنی داشت اما بازیکنان ما هوشیار بودند.

مسی در پاسخ به این پرسش که چه احساسی از زدن گل پیروزی آرژانتین داشتید گفت: به هر حال ما باید این بازی را با پیروزی به پایان می بردیم چرا که به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. ما با این سه امتیاز خیالمان را بابت صعود راحت کردیم و به همین خاطر باید تلاش می کردیم به پیروزی برسیم. وقتی که گل زدم احساس خیلی خوبی داشتم چرا که باعث شدم به مرحله بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پاسخ به این پرسش که بازیکنان ایرانی شما را مهار کرده بودند گفت: آنها نه تنها من را بلکه همه بازیکنان آرژانتین را مهار کرده بودند. سیستم ایران تدافعی بود هر چند که موقعیت هایی هم داشت. به همین خاطر وقتی گل زدم لحظه فوق العاده‌ای بود.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

آمار فیفا نشان می دهد/ ایران، بهترین تیم جام جهانی در کارهای دفاعی

قابل توجه منتقدان کی روش

آمار فیفا نشان می دهد/ ایران، بهترین تیم جام جهانی در کارهای دفاعی

خبرگزاری بسیج: تیمی که عده ای پیش بینی می کردند در جام جهانی کیسه گل شود، فعلا بهترین تیم جام جهانی در کارهای دفاعی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، کسانی که فکر می کردند تیم ملی در جام جهانی کیسه گل می شود اگر بعد از دیدن دو بازی شاگردان کی روش هنوز به توانایی های این تیم  و سرمربی پرتغالی اش ایمان نیاورده اند، بد نیست سری به سایت فیفا بزنند.

در بخش آمار سایت فیفا، ایران به عنوان بهترین تیم جام جهانی به لحاظ کارهای دفاعی معرفی شده و آمارش در این زمینه بهتر از سایر تیم هاست.

بعد از ایران، تیم های اروگوئه و انگلیس در رده های بعدی قرار دارند.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

برنامه بازی‌های جام جهانی به وقت ایران

برنامه بازی‌های جام جهانی به وقت ایران

خبرگزاری بسیج: برنامه بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ به وقت ایران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بسيج، جام جهانی 2014 برزیل 22 خرداد با دیدار میزبان و کرواسی در ورزشگاه آرنا کورینتیانس شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.

در زیر برنامه بازی‌های دور گروهی جام جهانی 2014 به وقت ایران را می‌بینیم.

برزیل – کرواسی، 23 خرداد، ساعت 00:30

مکزیک – کامرون، 23 خرداد، ساعت 20:30

اسپانیا – هلند، 23 خرداد، ساعت 23:30

شیلی – استرالیا، 24 خرداد، ساعت 02:30

کلمبیا – یونان، 24 خرداد، ساعت 20:30

اروگوئه – کاستاریکا، 24 خرداد، ساعت 23:30

انگلیس – ایتالیا، 25 خرداد، ساعت 02:30

ساحل عاج – ژاپن، 25 خرداد، ساعت 05:30

سوئیس – اکوادور، 25 خرداد، ساعت 20:30

فرانسه – هندوراس، 25 خرداد، ساعت 23:30

آرژاننتین – بوسنی و هرزگوین، 26 خرداد، ساعت 02:30

آلمان – پرتغال، 26 خرداد، ساعت 20:30

ایران – نیجریه، 26 خرداد، ساعت 23:30

غنا – آمریکا، 27 خرداد، ساعت 02:30

بلژیک – الجزایر، 27 خرداد، ساعت 20:30

برزیل – مکزیک، 27 خرداد، ساعت 23:30

روسیه – کره جنوبی، 28 خرداد، ساعت 02:30

استرالیا – هلند، 28 خرداد، ساعت 20:30

اسپانیا – شیلی، 28 خرداد، ساعت 23:30

کامرون – کرواسی، 29 خرداد، ساعت 02:30

کلمبیا – ساحل عاج، 29 خرداد، ساعت 20:30

 

اروگوئه – انگلیس، 29 خرداد، ساعت 23:30

ژاپن – یونان، 30 خرداد، ساعت 02:30

ایتالیا – کاستاریکا، 30 خرداد، ساعت 20:30

سوئیس – فرانسه، 30 خرداد، ساعت 23:30

هندوراس – اکوادور، 31 خرداد، ساعت 02:30

آرژانتین – ایران، 31 خرداد، ساعت 20:30

آلمان – غنا، 31 خرداد، ساعت 23:30

نیجریه – بوسنی، 1 تیر، ساعت 02:30

بلژیک – روسیه، 1 تیر، ساعت 20:30

کره جنوبی – الجزایر، 1 تیر، ساعت 23:30

آمریکا – پرتغال، 2 تیر، ساعت 02:30

هلند – شیلی، 2 تیر، ساعت 20:30

استرالیا – اسپانیا، 2 تیر، ساعت 20:30

کامرون – برزیل، 3 تیر، ساعت 00:30

کرواسی – مکزیک، 3 تیر، ساعت 00:30

ایتالیا – اروگوئه، 3 تیر، ساعت 19:30

کاستاریکا – انگلیس، 3 تیر، ساعت 19:30

ژاپن – کلمبیا، 4 تیر، ساعت 00:30

یونان – ساحل عاج، 4 تیر، ساعت 00:30

نیجریه – آرژانتین، 4 تیر، ساعت 19:30

ایران – بوسنی، 4 تیر، ساعت 19:30

هندوراس – سوئیس، 5 تیر، ساعت 00:30

فرانسه – اکوادور، 5 تیر، ساعت 00:30

پرتغال – غنا، 5 تیر، ساعت 19:30

آمریکا – آلمان، 5 تیر، ساعت 19:30

کره جنوبی – بلژیک، 6 تیر، ساعت 00:30

الجزایر – ساحل عاج، 6 تیر، ساعت 00:30

فینال جام جهانی 2014 یکشنبه 22 تیر ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

لوئیس انریکه: فکر نمی کردم سرمربی بارسا شوم/ مسي را احيا مي كنم

لوئیس انریکه: فکر نمی کردم سرمربی بارسا شوم/ مسي را احيا مي كنم

خبرگزاری بسیج: سرمربی جدید بارسادر مراسم معارفه خود، احیای لیونل مسی را جزو اهداف اولیه خود عنوان و اعتراف کرد هرگز تصور نمی‌کرد روزی برای هدایت کاتالان‌ها به وی اعتماد شود.

به گزارش خبرگزاري بسيج، لوئیس انریکه، سرمربی جدید بارسا، در مراسم معارفه اش، از بازگشت به این باشگاه ابراز خشنودی کرده و این روز را روزی ویژه برای خود توصیف کرد.

این ملی پوش سابق اسپانیایی پیش از این 8 فصل برای آبی و اناری ها بازی کرد و سه سال نیز هدایت تیم دوم باشگاه را برعهده داشت.

او که دو روز قبل به عنوان جانشین جراردو مارتینو معرفی شد، به خبرنگاران گفت: امروز، روزی بسیار ویژه است. می خواهیم تیمی بسازیم که هواداران را هیجان زده کند. ما کارمان را شروع کرده ایم و تصمیمات مهمی گرفتیم.

وي افزود: وقتی می خواستم از بارسای B جدا شوم، به من گفتند این خدااحافظی نیست، بلکه " به زودی می بینمت" است و روی قول شان ماندند. این باشگاه به من شانس مربیگری دارد، زمانی که من هیچ تجربه ای نداشتم.

انريكه اظهار داشت:من هرگز مربیگری در تیم اول باشگاه را به عنوان هدف برای خودم تعیین نکردم زیرا این از آن اتفاقات فوق العاده ای است که هرگز نمی دانید به حقیقت تبدیل می شود یا نه اما من حالا اینجا هستم."

سرمربي جديد بارسا تاكيد كرد: چند ساعت پیش از اعلام رسمی پیوستن انریکه به بارسا، خبر امضای قرارداد جدید مسی با این باشگاه منتشر شد و این مربی خوشحال است که این ستاره آرژانتینی را در اختیار خواهد  داشت.

انريكه گفت: از اینکه می توانم روی بهترین بازیکن دنیا حساب کنم، بسیار خوشحالم.او به تازگی قرارداد جدیدی امضا کرده و از اینکه با ما می ماند، هیجان زده است.

وي درباره مسي هم اينگونه صحبت كرد: نمایش های مسی در این فصل به اندازه فصول قبل هیجان انگیز نبوده اما او هنوز در سطح بالایی بازی کرد و گل های زیادی به ثمر رساند.او هنوز شماره یک است. ما می خواهیم به او کمک کنیم تا به بالاترین سطح برسد. البته این تنها در مورد مسی نیست؛ بلکه در مورد همه بازیکنان صدق می کند."



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

توزیع ۲۵۰ هزار جلد قرآن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیلا

قدام جالب کویتی‌ها

توزیع ۲۵۰ هزار جلد قرآن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

خبرگزاری بسیج: کویتی‌ها در اقدامی جالب قصد دارند ۲۵۰ هزار جلد قرآن را در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در بین مردم مختلف توزیع کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حالی‌ که کمتر از سه هفته دیگر تا شروع رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده، روزنامه «القبس» کویت گزارش داد وزارت اوقاف کویت در حال برنامه‌ریزی است تا 250 هزار جلد قرآن را در بین افرادی که از سرتاسر دنیا برای تماشای بازی‌های جام جهانی به برزیل سفر می‌کنند، توزیع کند.

هیئت‌مدیره این وزارت اعلام کرد این نسخه‌های قرآن که قرار است در جام جهانی توزیع شود به چهار زبان اسپانیایی، پرتغالی، انگلیسی و فرانسوی ترجمه شده است. بر اساس این گزارش قرار است قرآن‌ها در هتل‌ها، ورزشگاه‌ها و در مجامع عمومی بین مردم مختلف توزیع شود.

این در حالی است که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) توزیع هرگونه جزوات مذهبی را در فاصله پنج کیلومتری از شهرهای محل برگزاری مسابقات ممنوع کرده و باید دید کویتی‌ها چگونه می‌خواهند قرآن مجید را در بین مردم توزیع کنند.

32 تیم در مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل حضور دارند که در این بین 6 کشور حاضر در این تورنمنت مسلمان هستند که عبارتند از ایران، الجزایر، کامرون، ساحل‌عاج، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

حضور 14 رئیس جمهور و رییس دولت در بازی های جام جهانی

حضور ۱۴ رئیس جمهور و رییس دولت در بازی های جام جهانی

خبرگزاری بسیج: روسای جمهور ۱۴ کشور جهان در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در این کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، جیلما روسف، رئیس جمهور برزیل تائید کرد که در سه مسابقه از بازی های جام جهانی ( بازی افتتاحیه در روز 12 ژوئن، بازی آلمان و پرتغال در 16 ژوئن در ورزشگاه فونتا نوا در شهر سالوادور و در بازی اختتامیه و فینال در 13 جولای) شرکت می کند. در دو بازی افتتاحیه و اختتامیه همچنین تعدادی از روسای جمهور و دولت کشورهای خارجی حضور خواهند داشت. جیلما روسف از فرصت جام جهانی استفاده کرده و برخی ملاقات های دو جانبه را نیز با سران کشورهای خارجی حاضر در جام جهانی انجام می دهد.

وزارت خارجه برزیل ضمن اعلام تائید تنها دو دیدار دوجانبه میان رئیس جمهور برزیل با آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان و جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرده که درخواست های دیگری نیز از سوی کشورهای دیگر مطرح شده است.

در میان روسای جمهوری که حضورشان را تائید کرده اند، روسای جمهور آرژانتین و شیلی ، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، غنا، هلند، سوئیس و پرنس هاری از انگلیس قرار دارند.

براساس اعلام منابع رسانه ای برزیل، پیش بینی می شود که کلیه روسای دولت‌های کشورهای آمریکای جنوبی نیز در بازی های جام جهانی حضور داشته باشند.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

رونالدو: منتظر شگفتی‌سازی پرتغال در جام جهانی باشید!

رونالدو: منتظر شگفتی‌سازی پرتغال در جام جهانی باشید!

خبرگزاری بسیج: فوق‌ ستاره رئال مادرید معتقد است تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۱۴ شگفتی‌ساز خواهد شد.

گزارش خبرگزاری بسیج، کریس‌رونالدو اکنون خود را در اوج خوشبختی می‌بیند. او که دو شب قبل همراه تیم باشگاهی‌اش به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا رسید، حالا خود را برای حضوری مطلوب در جام جهانی آماده‌ می‌کند.

رونالدو به همین خاطر به یکی از روزنامه‌های کشورش گفت: فکر می‌کنم در وضعیت فیزیکی و روحی بسیار خوبی قرار دارم. سایر بازیکنان تیم پرتغال را هم در شرایط مطلوبی می‌بینم. از این رو تصور می‌کنم پرتغال در جام جهانی شگفتی‌ساز شود.

وی ادامه داد: فرصتی کوتاه تا جام جهانی باقی مانده است اما شرایط بازیکنان پرتغال عالی است. فکر می‌کنم در این دوره بتوانیم در کنار یکدیگر مجموعه قوی و شگفتی‌سازی ایجاد کنیم. آن وقت به انتظارات زیاد پاسخ خواهیم داد.

پرتغال (سلسائو اروپا) در گروه 7 با آلمان، غنا و آمریکا همگروه است.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

شانس قهرمانی ایران در جام جهانی یک به 1500/ نگاه‌ها روی مسی ایراني

شانس قهرمانی ایران در جام جهانی یک به ۱۵۰۰/ نگاه‌ها روی مسی ایراني

خبرگزاری بسیج: سایت ایندپندنت شانس قهرمانی ایران را یک به ۱۵۰۰ ارزیابی و اعلام کرد بیشتر نگاه‌ها روی مسی ایرانی است.

ه گزارش خبرگزاري بسيج، ایران به همراه تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین در گروه F جام جهانی 2014 برزیل قرار گرفته است.

سایت ایندپندنت در اشاره کوتاهی به تیم ملی فوتبال ایران نوشت:

ایران خود را برای چهارمین حضور در جام جهانی آماده می‌کند. بسیاری روی نمایش سردار آزمون، «مسی ایرانی» تمرکز کرده‌اند. نگاه‌هایی هم روی جلال حسینی 32 ساله وجود دارد اما او مانند آزمون مجبور نیست با چنین لقب سنگینی دست و پنجه نرم کند.

شانس قهرمانی ایران در جام جهانی نیز یک به 1500 ارزیابی شده است.




نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

آنچلوتی : از روز اولی که به رئال آمدم صحبت از لادسیما بود ؛ این هم لادسیما / دوست ندارم امشب بخوابم

آنچلوتی : از روز اولی که به رئال آمدم صحبت از لادسیما بود ؛ این هم لادسیما / دوست ندارم امشب بخوابم

خبرگزاری بسیج: سرمربی رئال پس از قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: در وقت اضافه به گل رسیدیم. به زدن این گل ایمان داشتیم و پس از آن همه چیز به خوبی پیش رفت

آقای متخصص بالاخره مادریدی ها را به آرزوی 12 ساله شان رساند. لادسیما با هنر او به ویترین افتخارات کهکشانی ها اضافه شد.

مصاحبه کارلو آنچلوتی را اینجا بخوانید :

لادسیما

تلاش کردیم و بدستش آوردیم. سختی و رنج زیادی کشیدیم اما معتقدم که شایسته این قهرمانی بودیم

ایمان داشتن به پیروزی

در وقت اضافه به گل رسیدیم. به زدن این گل ایمان داشتیم و پس از آن همه چیز به خوبی پیش رفت

کاسیاس

همه بازیکنان خوب بودند. کاسیاس هم هرچه در توان داشت انجام داد . بازی که تمام شد انرژی همه تمام شده بود.

جشن قهرمانی

منتظر رفتن به سیبلس هستم.دوست ندارم امشب بخوابم. این قهرمانی را به همسرم و به خانواده ام تقدیم می کنم. خیلی خوشحالم چرا که این قهرمانی با سختی بدست آمد. تمام این روزها به این بازی فکر می کردیم و اکنون بسیار راضی هستم.

مشکل ترین قسمت بازی

مساوی کردن بازی. خیلی عذاب کشیدم تا گل مساوی را زدیم. اتلتیکو خوب دفاع می کرد و به ما فضای کافی نمی داد. با همه توانمان تا حد امکان جنگیدیم تا بازی را عوض کردیم.

گل راموس به ما انرژی مضاعف داد . من مرد خوش شانسی هستم. آن 5 دقیقه می توانست بدون اتفاق خاصی تمام شود و ما بازی را ببازیم. فوتبال بازی ثانیه هاست و تا لحظه آخر باید امیدوار بود.

بین دو نیمه به بازیکنانتان چه گفتید؟

به بازیکنانم گفتم باید سریع تر بازی کنید و اینکه توپ را به کناره ها ببرید؛  چرا که ما از جناحین بیشتر از مناطق دیگر خطرساز بودیم. 

در آغوش فلورنتینو

فلورنتینو بسیار خوشحال بود.روز اولی که به رئال آمدم به من گفت که لادسیما جایش در تیم ما خالی است . امشب به او گفتم این هم لادسیما. این قهرمانی نتیجه یک تلاش جمعی بود. باشگاه ، بازیکنان بسیار خوب و موثری را جذب کرد. همه به کار هم ایمان داشتیم.

چه تفاوتی بین این قهرمانی و قهرمانی شما با میلان وجود دارد؟

همه فینال ها دشوارند.در این فصل مشکل تر هم بود. در مجموع فصل خوبی داشتیم. اولین سال من در رئال همراه بود با همکاری با مجموعه ای از بازیکنان حرفه ای و فوق العاده. مارسلو خیلی در شرایط بازی نبود اما به زمین آمد و تعیین کننده هم بازی کرد. معتقدم که همه فینال ها شبیه هم هستند.

بین فینال استانبول و این فینال ؟

جواب این سوال آسان است در آنجا باختم ولی اینجا پیروز شدم. ( می خندد)

حیف نشد که لالیگا را از دست دادید؟ الان هت ترک کرده بودید...

در این فصل دو جام مهم را بردیم. مهمترین جام باشگاهی موجود در جهان را از ان خود کردیم.فصل خوبی داشتیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم

چه صحبتی با سیمئونه داشتید ؟

بخاطر فصل خوبش به او تبریک گفتم.برای او احترام زیادی قائلم. در این بازی پیروز نشد ولی تمام فصل مبارزه کرد. اتلتیکو با شایستگی در این فینال حاضر بود.

گرت بیل

گرت بیل بازیکن بسیار مهمی برای ماست. در دو فرصت قبلی خیلی خوب کار نکرد اما در بهترین زمان ممکن تاثیر خودش را گذاشت.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

شجاعی: تیم ملی باید نتیجه آبرومندانه ای در جام جهانی بگیرد

شجاعی: تیم ملی باید نتیجه آبرومندانه ای در جام جهانی بگیرد

خبرگزاری بسیج: مهاجم تیم ملی درخصوص اردوی اتریش و دو دیدار دوستانه پیش رو توضیحاتی داد.
به گزارش خبرگزاري بسيج و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شجاعی درباره بازیهای تیمش در فصل گذشته گفت: سال خوبی بود و از اول لیگ  هم خوب شروع شد، ولی در کل نسبت به سال گذشته که مصدومیت طولانی مدتی داشتم بهتر بودیم. 
 
وی در ادامه  درباره روند آماده سازی در اردو گفت: من تازه به این اردو رسیده ام ولی تمرینات خوبی در حال انجام است. بازیکنان با جدیت کامل این تمرینات را پیگیری می کنند و ملی پوشان با همه انگیزه و تلاش تمرین می کنند.
 
بازیکن تیم ملی درباره بازی دوستانه برابر مونته نگرو و آنگولا گفت: تیم های مونته نگرو و آنگولا تیم های هستند که  برای شبیه سازی بازی با نیجریع در نظر گرفته شده اند. این دو دیدار می تواند نشان دهد که ما در چه حدی هستیم و به طور جدی محک می خوریم. به نظر من هر دو تیم خوبی هستند ولی فکر می کنم اگر زمان بیشتری داشتیم و  بازیهای تدارکاتی بیشتری برگزار می شد، برای آماده سازی تیم و بازیکنان بهتر بود.
 
مهاجم تیم ملی در پایان درباره حمایت رسانه ها از تیم ملی گفت: رسانه ها تا الان به خوبی از تیم ملی ایران حمایت کردند و ما این انتظار را داریم که همچنان این حمایت ادامه داشته باشد. نمی توانم پیش بینی  کنم که ما به مرحله بعد صعود می کنیم یا خیر اما تمام سعی و تلاش مان را می کنیم که نتیجه آبرومندانه ای برای تیم ملی ایران کسب کنیم.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

سرمربی بوسنی: برای صعود با نیجریه و ایران می جنگیم

سرمربی بوسنی: برای صعود با نیجریه و ایران می جنگیم

خبرگزاری بسیج: سافت سوسیچ سرمربی تیم فوتبال بوسنی گفت: برای صعود به مرحله دوم جام جهانی باید با تیم های ایران و نیجریه بجنگیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، بوسنی و هرزگوین اگر چه سال‌ها درگیر جنگ‌های داخلی بود اما در نهایت به کشوری مستقل تبدیل شد. آنها در زمینه فوتبالی طی چند سال اخیر پیشرفت‌ فراوانی داشته و توانسته‌اند راهی جام جهانی 2014 برزیل شوند.

آرشیتکت موفقیت‌های اخیر بوسنی کسی نیست به جز سافت سوسیچ، بازیکن پیشین یوگسلاوی سابق. او را با نام اختصاری «پاپه» می‌شناسند. او در دهه 80 میلادی یکی از فراموش نشدنی‌ترین گلزن‌ها بود. او اکنون 59 ساله است و با بوسنی روزگار خوشی را سپری می‌کند.

سوسیچ گفت‌وگویی با نشریه «زمان» ترکیه انجام داده است که در زیر می‌خوانید.

چطور بوسنی را به جام جهانی رساندید؟

دست یافتن به این موفقیت اتفاقی نبود. ما در مقدماتی جام جهانی پیش و جام ملت‌های اروپا مقابل پرتغال شکست خورده و با فاصله‌ای بسیار کم آن تورنمنت‌ها را از دست دادیم. البته خوش شانس هستیم که تعداد زیادی از بازیکنان ما در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. به خاطر جنگ، مردم زیادی از کشور ما به سایر کشورهای اروپایی مهاجرت کردند بچه‌های آنها مشغول فوتبال بازی کردن شدند. هر ساله دو یا سه بازیکن جدید از لیگ کشورهای مختلف به تیم ملی معرفی می‌شوند.

زمانی که به جام جهانی صعود کردید احساس‌تان چه بود؟

نخستین چیز این بود که ما به عنوان یک کشور از این اتفاق خوشحال بودیم. احساس خوبی بود زیرا تا پیش از آن زیر فشار فراوانی قرار داشتیم. خروج از آن فشار برای ما عالی بود زیرا راه یافتن به تورنمنت‌های بزرگ برای ما تبدیل به کابوس شده بود. پیروزی مقابل اسلواکی می‌توانست ما را به جام جهانی برساند. چهار روز قبل در خانه از این تیم شکست خورده بودیم که یک شوک بزرگ برای ما بود. نیمه نخست یک بر صفر از حریف پیش بودیم. در دقیقه 70 کار با تساوی دنبال می‌شد اما در نهایت ما دو بر یک بردیم. ایزت هژیروویچ موفق به گلزنی شد. فکر می‌کنم این گل هدیه‌ای از سوی خدا بود.

موفقیت تیم ملی بوسنی چه تاثیری روی مردم این کشور داشته است؟

مردم ما در شرایط سختی زندگی می‌کنند. زخم‌های جنگ هنوز در مردم وجود دارد. هنوز هم فقر و گرسنگی وجود دارد اما همه ما فوتبال را دوست داریم. ما با صعودمان به جام جهانی توانستیم روحیه مردم را بالاتر ببریم. همه از این اتفاق هیجان زده هستند.

قرار گرفتن در بین 16 تیم ار منطقه اروپا برای رسیدن به جام جهانی کار ساده‌ای نبود. پس از گروه بندی هم ما با آرژانتین که شانس نخست صعود از گروه است روبه‌رو شدیم. برای رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی باید با تیم‌های ایران و نیجریه بجنگیم. هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تکنیکی در شرایط خوبی هستیم. حداقل هدفمان رسیدن به مقام دوم گروه است. قدرت انجام این کار را داریم اما به نظرم باید چند مشکلی که وجود دارد را حل کنیم.

هیچ وقت دیسیپلین یک نظامی را در تیمم پیاده نکردم زیرا نه نظامی هستم نه یک افسر پلیس. آزادی‌هایی که بازیکنانم می‌خواهند را به آنها می‌دهم. می‌خواهم در کارم توازن داشته باشم. به همین خاطر در زمان خودش هم سخت‌گیری می‌کنم و هم راحت هستم. اطلاعات خوبی در مورد جهان و دنیای فوتبال دارم. برخلاف خیلی‌ها به هیچ وجه نمی‌خواهم چیزهایی بگویم که برای رسانه‌ها خوراک درست کنم.هیچ وقت هم در مورد هیچ چیز بزرگ‌نمایی نکردم. می‌خواهم کارها زمانی انجام شوند که باید انجام شود.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

رونمایی از آثار هنری با موضوع جام جهانی

در همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی رخ داد

رونمایی از آثار هنری با موضوع جام جهانی

خبرگزاری بسیج: در دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال از برخی آثار هنری با موضوع جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال از برخی آثار هنری با موضوع جام جهانی 2014 برزیل رونمایی شد.

این رونمایی در حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، رحیمی، معاون سازمان گردشگری و مدیران مجموعه‌های حامی مالی فدراسیون فوتبال انجام گرفت.

یک تابلوی نقاشی و خط با طرح لوگوی جام جهانی 2014 برزیل که روی آن جام جهانی برزیل حک شده بود، از جمله این آثار فرهنگی بود که افشاری طراح آن لوح افتخار خود را از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

از دیگر آثاری که امشب رونمایی شد، کره زمین با طرح جام جهانی و پرچم کشورهای شرکت کننده به صورت بافته شده با ابریشم بود. بافت این کره از سال 89 تا 92 به طول انجامیده و از بافنده‌های آن نیز با اهدای لوحی، تقدیر شد.

اثر بعدی تابلوی قلم‌کاری شده با طرح جام جهانی برزیل و یوزپلنگ ایرانی از دو هنرمند اصفهانی بود.

بزرگترین توپ فوتبال سوزن دوزی شده با نقش پرچم 32 کشور حاضر در مسابقات جام جهانی اثر دیگری از استان سیستان و بلوچستان بود که در میان دیگر آثار هنری مرتبط با جام جهانی رونمایی شد. یک توپ فوتبال ملیله دوزی شده اثر هنری دیگری بود که در این مراسم به نمایش گذاشته شد.

همچنین یک آیینه که روی آن صورت علی کفاشیان طراحی شده بود، از جمله آثار هنری رونمایی شده در دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال بود.

در ادامه این مراسم کلیپی از اثر معرق‌کاری که توسط گروهی از معلولان کرمانی طراحی شده بود به همراه صحبت‌های این جوانان معلول و تصاویر بازی‌های تیم ملی به نمایش در آمد.

این اثر در مدت سه ماه آماده و کاپ قهرمانی جام جهانی روی آن طراحی شده است. در کنار این تابلوی معرق‌کاری شده دو عصا به نشانه تهیه این اثر توسط معلولان قرار داشت و رئیس انجمن این معلولان تندیس خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.

منبع: تسنیم



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

تیم ملی به اردوی اتریش رفت/ در انتظار سوپرایز کی روش

تیم ملی به اردوی اتریش رفت/ در انتظار سوپرایز کی روش

خبرگزاری بسیج: ملی پوشان فوتبال ایران بامداد امروز برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی اتریش شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز به منظور برگزاری دومین اردوی تدارکاتی خارجی خود در غیاب 2 بازیکن فولاد و لژیونرهابا پرواز مستقیم تهران - وین راهی اتریش شد.

نکته قابل توجه اینکه ملی‌پوشان بدون مشکلات قبلی که برای سفر به آفریقای جنوبی به خاطر عدم همراهی بازیکنان استقلال و سپاهان و ابهامی که تا لحظه آخر در اعزام به این سفر وجود داشت، این بار بدون دردسر راهی اردوی اتریش شدند.

در کاروان اعزامی ایران ۱۸ بازیکن به همراه کادرفنی حضور داشتند و قرار است 8 لژیونر باقی مانده به همراه دو بازیکن فولاد طی روزهای آینده به اردوی تیم ملی در کشور اتریش اضافه شوند تا به این ترتیب تیم ملی با ترکیبی کامل به آماده‌سازی خود برای جام جهانی بپردازد.

*اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی (پرسپولیس تهران)، رحمان احمدی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی (سپاهان اصفهان)، هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری (استقلال تهران)، احمدآل نعمه (نفت تهران)، قاسم حدادی فر، محمدرضا خانزاده (ذوب آهن اصفهان)، کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی تبریز)، پژمان منتظری (ام صلال)، رضا قوچان نژاد (چارلتون)، جواد نکونام (الکویت)، علیرضا جهانبخش (نایمخن هلند)، اشکان دژاگه (فولام)، مهرداد بیت آشور (ونکوور)، مسعود شجاعی (لاس پالماس)، دنیل داوری (اینتراخت)، علیرضا حقیقی (کوویلا پرتغال)، سردار آزمون (روبین کازان)

نکته قابل توجه اینکه کی‌روش از حضور یک یا دو بازیکن دیگر در لیست خود خبر داده بود که به این ترتیب احتمالاً باید در انتظار سورپرایز کی‌روش در اردوی اتریش باشیم.

تیم ملی ایران در راه جام جهانی طبق تقویم فیفا با 4 کشور به شرح زیر دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد که 3 دیدار از این 4 دیدار در اردوی اتریش برگزار خواهد شد:

ایران - بلاروس (28 اردیبهشت - وین اتریش)

مونته‌نگرو - ایران (5 خرداد 93 - وین اتریش)

ایران - آنگولا (9 خرداد 93 - وین اتریش)

ایران - ترینیداد و توباگو (18 خرداد - سائوپائولو برزیل)

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی با نیجریه روبرو خواهند شد.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

تیم ملی فوتبال وارد اتریش شد

تیم ملی فوتبال وارد اتریش شد

خبرگزاری بسیج: بازیکنان تیم ملی با استقبال مسئولان سفارت ایران وارد اتریش شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی صبح امروز وارد اتریش شدند و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند.

کاروان تیم ملی صبح امروز و راس ساعت 4 بامداد تهران را به مقصد وین ترک کرد و با پرواز مستقیم و راس ساعت 6:30 به وقت وین وارد اتریش شد. در بدو ورود ملی پوشان مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند و پس از انجام مصاحبه های کوتاه با رسانه های ایرانی و خارجی حاضر در محل فرودگاه با اتوبوس به سمت شهر محل اقامت خود عزیمت کردند.

اردوی اول تیم ملی در اتریش در شهر والترسدورف و هتل فالکن استاینر است و در یک منطقه کوهستانی قرار دارد. از نکات جالب توجه در زمان ورود ملی پوشان به محل هتل، استقبال خوب شهروندان این شهر و نواختن موسیقی محلی اتریشی و حضور کودکان با پرچم ایران بود که ضمن تکان دادن آن به ملی پوشان خوشامد می گفتند.

فاصله زمانی وین تا شهر محل اقامت ملی پوشان حدود 2:30 و 180 کیلومتر بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پس از ورود به هتل در محل رستوران اختصاص یافته به ملی پوشان صبحانه خود را صرف کردند و برای استراحت به اتاق های خود رفتند.



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

قوچان‌نژاد به اردوی تیم ملی پیوست

قوچان‌نژاد به اردوی تیم ملی پیوست

خبرگزاری بسیج: رضا قوچان نژاد وارد اردوی تیم ملی در اتریش شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ساعت 8:45 صبح امروز، رضا قوچان نژاد به اردوی تیم ملی در اتریش اضافه شد. با حضور قوچان نژاد در اردو تعداد بازیکنان تیم ملی به 19 نفر رسید.

انتهای پیام /



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

کی روش: همگروهی با آرژانتین ناراحت کننده نیست

کی روش: همگروهی با آرژانتین ناراحت کننده نیست

خبرگزاری بسیج: کارلوس کی‌روش با بیان این که برای صعود به دور دوم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تمام تلاش خود را انجام خواهد داد می‌گوید از همگروهی ایران با آرژانتین ناراحت نیست.

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه‌ برزیلی "OTEMPO" در گزارشی به بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که در زیر می‌خوانیم:

ایران که هدایت آن را کارلوس کی‌روش، سرمربی بزرگ پرتغالی بر عهده دارد در جام‌جهانی 2014 برزیل می‌خواهد برای اولین بار از گروه خود در این رقابت‌ها صعود کند. کاری که کمی سخت به نظر می‌رسد. ایرانی‌ها تاکنون سه بار در جام جهانی حضور داشتند و هر سه بار در همان دور نخست با این جام خداحافظی کردند. آنها امیدوارند در سال 2014 شرایط برای آنها فرق کند.

ایران با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی توانست جواز حضور در جام جهانی را به عنوان تیم نخست آسیا از گروه یک به دست آورد تا این مربی پرتغالی دومین حضور پیاپی خودش را در جام جهانی تجربه کند. او در سال 2010 به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی آفریقای جنوبی حضور داشت اما در دور دوم با شکست برابر اسپانیا از گردونه رقابت‌ها حذف شد. البته این مربی پرتغالی در سال 2002 موفق شد آفریقای جنوبی را به جام‌جهانی برساند اما در جام جهانی روی نیمکت "بافانا بافانا" ننشست.

این مربی پرتغالی خود نیز معتقد است حضور با ایران در جام جهانی کار آسانی نیست. او درباره شرایط ایران در جام جهانی می‌گوید: خیلی‌ها از این که ایران در جام جهانی با تیم‌های بزرگی همچون آرژانتین همگروه شده است، ناراحت هستند و اعتراض می‌کنند ولی ما باید از این موضوع خوشحال باشیم که بازیکنان ایرانی در جام جهانی برزیل این فرصت را دارند تا برابر بزرگان فوتبال جهان صف‌آرایی کند. قطعا با آرژانتین در جام‌جهانی اتفاق خوب و بزرگی برای فوتبال ایران خواهد بود و بازیکنان ایران می‌توانند رقابت برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان را تجربه کند.

ایران غیر از بازی با آرژانتین با تیم‌های نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین نیز باید دیدار کند. سرمربی پرتغالی ایران درباره شانس صعود این تیم به مرحله دوم جام جهانی 2014 برزیل می‌گوید: تیم ملی ایران در جام جهانی شانس صعود به مرحله بعد را دارد. ما می‌توانیم نیجریه و بوسنی و هرزگوین را شکست دهیم و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یابیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ادامه گفت: از نظر ما حضور در جام جهانی شگفت انگیز است. به برزیل می‌رویم تا با بهترین‌های جهان دیدار کنیم. برای صعود به مرحله دوم جام جهانی خواهیم جنگید. می‌دانیم که به هیچ وجه صعود به دور دوم جام جهانی آسان نیست اما به خودمان بستگی دارد که در جام جهانی بازی‌های زیبا و شایسته‌ای را به نمایش بگذاریم.

بازیکنان ایران هر چند تلاش زیادی خواهند کرد تا به عنوان تیم دوم به دور دوم جام‌جهانی راه یابند اما کار آنها با حضور دو تیم نیجریه و بوسنی و هرزگوین کمی سخت به نظر می‌رسد. نیجریه قهرمان جام ملت‌های آفریقا است و انگیزه زیادی برای موفقیت در جام جهانی 2014 برزیل دارد. بوسنی و هرزگوین نیز در جام جهانی اولین حضورش را تجربه می‌کند و می‌خواهد در اولین حضور خود بهترین نتیجه‌ را کسب کند.

تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه حضور داشت و توانست بهترین نتیجه‌ خود را به دست آورد. آنها در آن جام موفق شدند آمریکا را با نتیجه‌ دو بر یک شکست دهند که بهترین نتیجه‌ ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.

شاگردان کارلوس کی‌روش در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل برابر نیجریه قرار خواهند گرفت.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

بلیط بازی ایران و بوسنی خریداری ندارد!

بلیط بازی ایران و بوسنی خریداری ندارد!

خبرگزاری بسیج: با شروع مرحله سوم فروش بلیت اینترنتی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل از خرید بلیت دیدار ایران و بوسنی کمترین استقبال به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از «cbc»، حدود دو سوم بلیت مسابقات رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل در مرحله سوم فروش‌ها به صورت اینترنتی به فروش رفته است.

پنج ساعت پس از شروع فروش مرحله سوم بلیت‌ها که سه‌شنبه روی سایت فیفا آغاز شد، تنها بلیت 20 مسابقه از 46 مسابقه قابل فروش بود.

مسابقه‌ای که استقبال کمتری از بلیت‌های آن شده دیدار بین دو تیم ایران و بوسنی و هرزگوین در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی است که در شهر سالوادور برگزار می‌شود.

فیفا حدود 200 هزار بلیت را در مرحله آخر فروش اینترنتی خود عرضه کرده است. بلیت 10 مسابقه از جمله دیدار افتتاحیه رقابت‌ها میان دو تیم برزیل و کرواسی در ورزشگاه ماراکانا پیش از این به فروش رفته بود.

فیفا اعلام کرد بیش از  دو و نیم میلیون بلیت ارائه شده است و مردم حدود یک و نیم میلیون از این بلیت‌ها را خریداری کرده‌اند.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

کی روش: اردوی آفریقای جنوبی برای شناخت بیشتر نیجریه است

کی روش: اردوی آفریقای جنوبی برای شناخت بیشتر نیجریه است

خبرگزاری بسیج: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی آفریقای جنوبی از جهت شناخت نیجریه برای ما مهم است و ای کاش همه ملی پوشان از ابتدا حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حالی تیم ملی فوتبال ایران با 10 بازیکن عازم اردوی آفریقای جنوبی شده است کی‌روش همچنان از عدم حضور تمام بازیکنان تیم ملی در آفریقای جنوبی ناراحت است تا جایی که او در اظهارنظری کوتاه عنوان کرد اردوی آفریقای جنوبی برای ما بسیار حائز اهمیت است چون بازی اول ما در جام جهانی با یک تیم آفریقای (نیجریه) است و به همین دلیل باید زودتر به آفریقا می‌آمدیم تا با شرایط این گونه کشورها بیشتر آشنا شویم و ای کاش این سفر با شکل و شمایل قشنگ‌تری برگزار می‌شد.

وی همچنین در مورد اینکه آیا حق را به باشگاه‌ها نمی‌دهد معتقد بود که تیم ملی در بین مردم جایگاه خاص خودش را دارد و به همین دلیل باید در آستانه جام جهانی با شرایط بهترین کار را آغاز می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی که این روزها تمرکز اصلی‌اش روی کارهای بدنی استوار است در خصوص دلایل این امر گفت: بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ایران به نسبت بازیکنان کشورهای اروپایی از دوندگی و قدرت بدنی کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل باید روی این موضوع به صورت ویژه کار کنیم تا آنها نیز به یک استاندارد بالا برسند.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

کلوپ گزینه محبوب هواداران بارسا برای جانشینی مارتینو

کلوپ گزینه محبوب هواداران بارسا برای جانشینی مارتینو

خبرگزاری بسیج: در نظرسنجی یک نشریه اسپانیایی یورگن کلوپ محبوب‌ترین گزینه هواداران بارسلونا برای گرفتن جای خراردو مارتینو روی نیمکت آبی‌واناری‌پوشان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشریه مارکا چاپ مادرید با استناد به نتایج یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنتی خود، یورگن کلوپ، سرمربی تیم بورسیا دورتموند آلمان را به عنوان محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا در فصل آینده معرفی کرد.

ناکامی‌های پی‌درپی بارسلونا در سال 2014 که دست این تیم را از همه جام‌های این فصل کوتاه کرده است، شمارش معکوس را برای برکناری خرارد مارتینو، سرمربی آرژانتینی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا آغاز کرده است و طبق نظرسنجی نشریه مارکا، کلوپ که دو قهرمانی پی‌درپی در بوندس‌لیگا (سال‌های 2011 و 2012) را برای بورسیا دورتموند به ارمغان آورد و این تیم را فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند،‌ بهترین گزینه برای گرفتن جای مارتینو است.

در نظرسنجی مارکا، کلوپ از سوی 31.3 درصد کاربران سایت مارکا به عنوان بهترین گزینه هدایت بارسا در فصل آینده انتخاب شده است. این در حالی است که 21.4 درصد از کاربران معتقد بودند، پپ گواردیولا، سرمربی پیشین کاتالان‌ها که اکنون هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد باید به نیوکمپ برگردد. لوئیس انریکه، سرمربی پیشین تیم بارسلونا B با 16 درصد آرای شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی سومین گزینه است و در کمال تعجب 13.4 درصد کاربران هم خواهان ماندن تاتا مارتینو در بارسلونا بودند.

در این نظرسنجی گزینه‌های دیگری هم وجود داشتند که این افراد به ترتیب ارنستو والورده، سرمربی والنسیا با 6 درصد، میشل لادروپ (سرمربی اسپانیایی پیشین سوانزی) با 4.8 درصد، فرانک دی‌بوئر (سرمربی هلندی آژاکس) با 3.6 درصد و روبرتو مارتینس (سرمربی اسپانیایی اورتون) با 3.5 درصد آرای کاربران به عنوان بهترین گزینه‌ها برای هدایت بارسلونا در فصل آینده معرفی شده‌اند.

صرفنظر از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ در میان سایر گزینه‌ها تجربه بیشتری برای هدایت بارسلونا دارد. او فصل پیش یکی از گزینه‌های اصلی رئال مادرید برابر پر کردن جای ژوزه مورینیو بود اما در نهایت کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها انتخاب شد. کلوپ تا ماه ژوئن سال 2016 با دورتموند قرارداد دارد.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, توسط روابط عمومی

 

کلوپ به نوکمپ نمی‌رود

کلوپ به نوکمپ نمی‌رود

خبرگزاری بسیج: یورگن کلوپ رفتنش به بارسلونا در انتهای فصل را رد و اعلام کرد در بوروسیا دورتموند می‌ماند.

به گزارش خبرگزاري بسيج، در روز‌های گذشته صحبت‌های زیادی درباره رفتن یورگن کلوپ به بارسلونا و جانشینی خراردو مارتینو شنیده شده است اما سرمربی جوان دورتموند این شایعات را رد و اعلام کرد در دورتموند می‌ماند.

این مربی 46 ساله درباره شایعه رفتن به بارسلونا گفت: هنوز هم کمی علاقه به دورتموند در من وجود دارد و می‌خواهم کارهایی را که در این تیم پیش برده‌ایم، ادامه دهیم. من در دورتموند می‌مانم و جایی نخواهم رفت.

یورگن کلوپ از زمانی که هدایت دورتموند را بر عهده گرفته است توانسته به دو قهرمانی در بوندسلیگا دست یابد و یک‌بار نیز جام حذفی را فتح کند. او فصل گذشته با دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت اما با شکست از بایرن‌مونیخ در حسرت رسیدن به قهرمانی ماند.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, توسط روابط عمومی


تیم های تهران ، آذربایجان غربی ، خراسان رضوی و لرستان، در گروه اول قرار گرفته اند و تهران بزرگ ، مازنداران ، اردبیل و البرز هم گروه دوم لیگ کشتی را تشکیل می دهند.
 
 
خبرگزاری بسیج –  ورزشی: نهمین دوره لیگ کشتی بسیج از جمعه با برگزاری رقابت های هفته اول آغاز می شود. در این دوره از مسابقات که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می شود 8 تیم حضور دارند که در دو گروه 4 تیمی با هم به رقابت می کنند.
 
تیم های تهران ، آذربایجان غربی ، خراسان رضوی و لرستان ، در گروه اول قرار گرفته اند و تهران بزرگ ، مازنداران ، اردبیل و البرز هم گروه دوم لیگ کشتی را تشکیل می دهند.
 
رقابت های لیگ کشتی بسیج در 10 وزن ، 35 کیلوگرم ، 37 کیلوگرم ، 40کیلوگرم، 43کیلوگرم، 47کیلوگرم، 53 کیلوگرم ، 59کیلوگرم  ، 66کیلوگرم  ، 73کیلوگرم، 85کیلوگرم در 5 هفته برگزار می شود.
 
گفتنی است در هشتمین دوره لیگ کشتی ، تیم تهران بزرگ به مقام قهرمانی رسیده بود و  خراسان رضوی و کرمانشاه  مقام های دوم و سوم را کسب کرده بودند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم همدان اهداء گردید.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, توسط روابط عمومی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 30 صفحه بعد